TUNING TŁOKA TŁOK: Na tłoku pod pierścieniami należy wytoczyć rowek smarujący. Odległość rowka od pierścienia musi wynosić około 1 - 1,5 mm. Szerokość rowka to 6mm, a głębokość zaledwie 0,3mm. Tutaj masz rysunek jak to ma wyglądać: Dwusiarczek mobildenu jest to powłoka zmniejszająca tarcie (straty w cylindrze wynoszą ok. 60%). Pokrycie całego tłoka w WSK 125 kosztuje 100zł, ale naprawdę warto. W skrócie, co to daje: mniejsze tarcie, szybsze wkręcanie się na obroty, wydłuża żywotność współpracujących elementów, zapobiega zatarciu w krytycznych sytuacjach, obniża temperaturę współpracujących elementów, ma zdolność utrzymywania oleju na swojej powierzchni. Ta warstwa doda nam trochę mocy. Zobacz więcej na: www.hipeco.com - znajdziesz tutaj dokładny opis, testy i kontakt do tego zakładu
Dodaj nowy wpis